Friday, June 22, 2007

Ta7sheeeeeeeeeeeeeesh


loooool jad ta7sheesh , yesterday me and my sister were sitting outside b-our beloved garden :D wela bit2uli hati nitasil 3la fastlink nithabal ....

The "fastlink Customer Service Center" 1234 sar yerodo autmatic reply bs jad ishi min el-a5er ,2al bitrod 3aleik w bitbalish ti7ki inno i5tar wa7ad min hal-5ayarat w btseer ti7ki el-5ayarat w ana w o5ti 3ajabna 3aleha kul shoy ni3ji2ha ...

ba3dein bitseer ti7ki "3afwan bidi at2akad iza smi3t mnee7 " w ana aseer a7ki aaa ya5ti smaa3ik kwayes lO0O0O0l...

a7la ishi faj2a sarat ti7ki "bidak ay 5adamat o5ra ??so ana 7akeetilha "na3am" wela bti7ki "sa3eedeh b-itisalak w naharak sa3eeed .. " !!!! 7irdat el-o5t ..

u have to try it ,ta7sheeshzzz lol

6 Openions !!!:

Summerization said...

looooooooooool i know about that lisa el youm tel3atli hai el majnoneh
really stupid

Шαғα said...

Looooool ma a2wakom :D

ĐàŋdŎöŅёH said...

3anjad ghabieh l2 w ba2lha inta habla ishi bit2uli "3afwan ma smi3t 6alabak"
wafa2 u have to try it ur sel ..

Qabbani said...

aah u mean al Hala ...

hai al 5dmeh for blind ppl by the way :P

ĐàŋdŎöŅёH said...

Awwwwwwwwwwww thats rude from me and my sister ,thank u qabbani for telling me 3anjad am feling ashamed ..

anitha said...

I am Nitha bal , But I can't understand what u write, but I am sure that , it was not about me . but there was a word nithabal!